loading...
کلبه خرابه موسیقی و اهنگ
احسان جلیلیان بازدید : 93 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ بابک جهانبخش با نام تو چشمای منی
ترانه سرا : محسن شیرالی – آهنگساز : بابک جهانبخش – تنظیم : بهزاد گرجی زاده – میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

» به همراه متن اهنگ «

»» جهت تکمیل شدن آرشیو سایت پاپ ملودی ««

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش با نام تو چشمای منی        متن اهنگ بابک جهانبخش به نام تو چشمای منی:

عشق من، برای داشتنت عشق دردسر دارم

دیونه ام ،جوری که بی تو واسه خودم خطر دارم

پلک نزن، اگه چشماتو از من بگیری میمیرم

دور بشی، جای تو از خودم انتقام میگیرم

تو چشمای منی، برای اینکه بجز من دیگه هیشکی رو ندیدی

با لبخندت داری، تقدیر منو به نفع هر دومون تغییر میدی

تو چشمای منی، هر چی که دیدم فقط تو رو به یاد من میاره

ضمیر ناخودآگاهم به جز تو واسم حدس دیگه ای نداره

♫♫♫

دانلود اهنگ جدید

♫♫♫

میترسم سرنوشت ما رو بی هم تجسم کنه

میترسم حاله من تو رو آخر حرف مردم کنه

تا زنده ام بی وقفه منو با نگاهی تسخیرم کن

اونجوری که دوست داری منو مجبور به تغییرم کن

تو چشمای منی برای این که به جز من دیگه هیشکی رو ندیدی

با لبخندت داری تقدیر منو به نفع هر دومون تغییر میدی

تو چشمای منی هر چی که دیدم فقط تو رو به یاد من میاره

ضمیر ناخودآگاهم به جز تو واسه من حدس دیگه ای نداره

تو چشمای منی برای اینکه بجز من دیگه هیشکی رو ندیدی

با لبخندت داری تقدیر منو به نفع هر دومون تغییر میدی

تو چشمای منی هر چی که دیدم فقط تو رو به یاد من میاره

ضمیر ناخودآگاهم به جز تو واسم حدس دیگه ای نداره

 

   اعلانات
در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

پس از دانلود اهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید


 

 


   آهنگ 320 دانلود آهنگ بابک جهانبخش با نام تو چشمای منی دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 دانلود آهنگ بابک جهانبخش با نام تو چشمای منی حجم اهنگ : 7.06 مگابایت
   آهنگ 128 دانلود آهنگ بابک جهانبخش با نام تو چشمای منی  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 دانلود آهنگ بابک جهانبخش با نام تو چشمای منی حجم اهنگ : 3.46 مگابایت
   توضیح نظر يادتون نره!

برچسب ها دانلود آهنگ بابک جهانبخش با نام تو چشمای منی , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید آموزش ها آموزش فعال سازی نرم افزار Idm آهنگ 320 دانلود آهنگ بابک جهانبخش با نام تو چشمای منی دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320 حجم 320 دانلود آهنگ بابک جهانبخش با نام تو چشمای منی حجم اهنگ : 7.06 مگابایت آهنگ 128 دانلود آهنگ بابک جهانبخش با نام تو چشمای منی دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128 حجم 128 دانلود آهنگ بابک جهانبخش با نام تو چشمای منی حجم اهنگ : 3.46 مگابایت توضیح نظر يادتون نره! , : بابک جهانبخش , بابک جهانبخش-تو چشمای منی , دانلود , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش با نام تو چشمای منی , دانلود اهنگ آرش کلاه کج , دانلود اهنگ با لینک مستقیم , دانلود اهنگ تو چشمای منی از بابک جهانبخش , دانلود اهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید ایرانی , دانلود اهنگ جدید بابک جهانبخش , دانلود ترانه , دانلود ترانه جدید , دانلود ترانه جدید ایرانی , دانلود ترانه جدید بابک جهانبخش , دانلود رایگان اهنگ , دانلود رایگان اهنگ با لینک مستقیم , دانلود فول البوم بابک جهانبخش ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضعیت فعلی سایت
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 628
  • بازدید ماه : 628
  • بازدید سال : 18,283
  • بازدید کلی : 86,473